dinsdag 15 juli 2014

my life 2#



vis die mijn broertje had gevangen. En trots liet zien. 

heey ik geef even een soort update vanuit Croatië. Ik heb de laatste paar dagen vooral foto's gemaakt van vissen. Jahaa vissen. Want mijn zus en een vriend van hier die waren aan het vissen en ik zat daar zo met mij cameraatje tussen die twee in. Wachtend totdat er een vis kwam. En we zaten in de haven dus en daar had ik ook mooi uitzicht. en verder heb ik hier gewoon wat gezwommen en geluierd. Ik ben ook de stad in geweest en daar heb ik een super leuke tas gekocht. en we zijn hier nu al bijna anderhalve week. Echt gaat echt zo snel. Want voor je het weet is het voorbij. En vanavond ga ik weer naar de stad of nou ja dorp (Medulin) waar ik ook die tas heb gekocht. En ze hadden zelfs Snicker ijs!  En ik ben echt verslaafd aan Snickers. MMmh echt lekker



FOTO'S











zo dit waren een paar foto's die ik had gemaakt. en dit was allemaal vanaf dat plekje waar we zaten te vissen.

Xxx Kim



2 opmerkingen: