zondag 27 juli 2014

it's a beauty 3#


Heey vandaag deel ik weer een it's a beauty. En het is alweer de derde! Zoals jullie weten ben ik naar Kroatië geweest en heb ik daar een boel fotot's gemaakt. En dit is er een van en ik ben er super blij mee. deze foto is gemaakt in een dorpje dat heet Medulin. En dat is vlakbij waar ik op de Camping zit. Ik zit namelijk in Banjole. En in Medulin heb je een lange straat met allemaal kraampjes en zo.
en aan het einde van de straat heb je een weg en dat is deze weg hier op de foto. En het was al donker en de straatlantarens stonden aan en er kwamen een boel auto's voorbij. En toen dacht ik dit is de perfecte foto voor een lange sluitertijd. Dus ik met mijn camera tegen een lantarenpaal waar iedereen me aankeek i dont care!. En ik heb daar denk ik wel een kwartier gestaan (de vrienden waar ik mee was en mijn zus zijn verder gaan winkelen) maar dat maakt niet uit want dan heb je ook wat. 
Instellingen:  ISO 200/ 50mm / sluitertijd 22 

zo dus dit was de derde it's a beauty
Xxx Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten