zondag 10 augustus 2014

oeps....



heey het is alweer zo'n 2 weken geleden dat ik iets heb gepost.En nou kan ik natuurlijk niet de smoes gebruiken van ja ik had het te druk met school. want school is allang afgelopen. wat de reden wel is weet ik eigenlijk niet zo goed. Maar ik denk dat ik gewoon wil en wou genieten van de vakantie. En dat ik mijn blog even achterwegen liet. Want ik had ook eigenlijk niet zoveel inspiratie. Maar dat heb ik nu wel weer dus ik ga weer volop bloggen. en er is ook nog een mededeling, een hele trieste, ik moet over een week weer naar school. En opzich heb ik hier niet heel veel moeite mee. Aangezien ik naar de eerste klas ga. Dus ik ben deze vakantie ook druk bezig geweest met schoolspullen halen en pimpen. En dus als jullie nog een diy voor schoolspullen willen laat het dan achter in de comments. Ik ga de eerste week van school ook op brugklas kamp. En daar heb ik ook super veel zin in. en natuurlijk in de hele eertse schoolweek. maar ik denk dat dat na een tijdje wel wegzakt, en dat het allemaal weer "gewoon"is.

Xxx kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten