vrijdag 15 augustus 2014

etui pimpen.

heey vandaag voor jullie weer een back to school DIY en dit keer is het je etui pimpen. Ik heb expres een hele saaie etui gekocht om hem te pimpen! dus hier de diy voor je (saaie) etui.
 als eerst begin je met een gewone basic etui. Ik heb hem gekocht bij de kruidvat, voor 1,80 ongeveer. En verder heb je nog een naald, garen (in leuke kleurtjes) en een schaar nodig.


En dan kan je beginnen, je neemt je garen en en je naald. En je borduurt in je etui een tekst bij mij was dit LOVE. Maar jij kan ook je naam of een andere tekst erin zetten. Maar zorg er wel voor dat je goed weet waar alle letters komen anders kom je straks in de knoei met ruimte en dan moet je alles er weer uithalen en dat is zonde. En hoe je dit kan voorkomen is heel simpel je neemt gewoon een liniaal en iets van krijt of potlood en je teken op de etui of aan de binnen kant, waar de letters moeten komen. Zo weet je straks precies wat waar moet.  

En als je dit hebt gedaan begin je met borduren en dit is helemaal niet ze moeilijk. Je moet gewoon wat experimenteren en als het even niet goed ging dan haal je het er weer uit. En trouwens het hoeft ook niet perfect te zijn want dan is dat van mijn ook niet. Ik vind het juist wel leuk staan als het een beetje rommelig is. 

Je kunt ook nog wat extra versieren met studs, kralen, steentjes, glitters en dat soort dingen. maar ik wou het een beetje rustig houden

En dit was dan de DIY ik hoop dat jullie hem leuk vonden.

Xxx Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten