zondag 17 augustus 2014

moestuin 1#

heey dit is het eerste jaar dat ik een moestuin heb en hier laat ik mijn moestuin in augustus zien. Er is al een heleboel gegroeid en we hebben al een heleboel gegeten zoals sla, radijsjes en augurken. Maar er komt ook nog wat aan. Het is niet een heleboel en dat komt omdat we op vakantie zijn geweest en toen hebben we voor de tijd geen zaadjes meer in de grond gestopt. We hebben alleen maar wat stond gewoon laten staan en we dachten van we zien wel wat er van komt en als het niks word dan maakt het ook niet zoveel uit. Maar er is wel wat omhoog gekomen en dat laat ik nu zien.





zo groot zijn de tomaten nu. en van deze trosjes zijn er ongeveer drie. En ik denk dat ze over 2,5 week wel klaar zijn. 

en dit is 1 van de augurken. En ze zijn echt heel lekker, ze smaken bijna hetzelfde als een komkommer. Ik had nog nooit zulke augurken gehad. Alleen maar uit zo'n pot die zoet zure weet je wel. Maar dit vind ik ook super lekker.

En hier ook nog wat kleine iniminie augurkjes. 

En dit was mijn moestuin. Niet heel erg veel soorten ofzo. Maar ik hoop dat dat volgend jaar anders is.

Xxx Kim






Geen opmerkingen:

Een reactie posten