zondag 21 december 2014

winter tag

yeeh, het is winter.... Ik vind dit een van de leukste tijden van het jaar. Tenminste tot 1 januari, want daarna vind ik het alleen maar nat, koud en saai. Ik heb echt zo veel zin in de feestdagen. voornamelijk in oud en nieuw. Ik wil daar ook iets mee doen met een video of zo. En ik ben natuurlijk ook heel blij dat het eindelijk vakantie is en dat ik lekker kan uitrusten en hele leuke dingen kan doen.  Maar deze blog post gaat over een winter tag. En deze heb ik zelf in elkaar gezet met gewoon wat vragen uit allemaal andere tags geplukt.


Vraag 1 : wat is je favoriete feest van de december maand?

Ik denk dat mijn favoriete feest toch wel oud & nieuw is. En natuurlijk is dat niet omdat ik kerst niet leuk vind, maar het is bij ons met oud & nieuw altijd heel gezellig. Dit jaar gaan we naar vrienden toe en daar is gewoon een hele leuke sfeer, gewoon met die buurt en zo. En ik vind oud & nieuw ook heel erg leuk om het vuurwerk. Zelf steek ik ook de hele nacht af, ook al ben ik een meisje dat wil niet zeggen dat ik niet van vuurwerk hou!

Vraag 2 : Favoriete thee smaak ?

Ik drink zelf de hele winter door thee. Ik neem zelfs thee mee naar school! Ja i know ik ben een beetje raar. Maar ik heb eigenlijk niet zo veel met koffie, De eerste keer dat ik bij starbucks iets nam vond ik dat zo smerig! Maar, ja dat ligt natuurlijk weer aan mij. Geef mij maar gewoon thee dan ben ik allang blij! En qua smaak denk ik gewoon de kruidige/kaneel smaken.



Vraag 3 : wat is je kerst outfit ?

Tja, wat is mijn kerst outfit... Ik heb daar eerlijk gezegd nog niet echt over nagedacht. Want ik ben er nooit zo van om weken van te voren je kerst outfit al klaar te hebben. Ik denk dat ik de dag ervoor gewoon even in mijn kleding kast kijk, en dan word het vast iets van een high waisted rok met een leuk t- shirt en een vest of zo. Ik doe daar nooit zo moeilijk over. We eten namelijk met de hele familie bij ons thuis.

Vraag 4 : Wat ga je doen met kerst ?

Nou wat ik al zei, we gaan eerste kerst dag met de hele familie bij ons thuis eten. En dan maakt ieder "gezin"een voor, hoofd en na gerecht (in een kleinere hoeveelheid) en dan heeft iedereen genoeg keus. Verder gaan we tweede kerst dag naar de bios met mijn ouders en broertje en zus. En als we dan thuis komen gaan we de spullen voor gourmetten klaar zetten. En dan gaan we gourmetten!

Vraag 5 : Doe je verder nog dingen in de kerstvakantie ?

Jazeker doe ik nog andere dingen! Ik ga naar een optreden van B-BRAVE in ons eigen dorp. En daar heb ik echt super veel zin in. En waarschijnlijk ga ik nog met een  vriendin naar Groningen te shoppen!


Zo, dit was de tag ik hoop dat jullie hem leuk vonden. je kan hem altijd overnemen, en zelf gaan doen.

Xxx Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten