donderdag 1 januari 2015

2015!

Heey, ik wil een post houden over wat ik allemaal in 2015 wil doen. En dan niet alleen maar goede voornemens. Maar wat ik wil doen met mijn blog en zo, en met youtube. Want ik wil graag meer video's posten. en dan ook vlogs en dat soort dingen. Ik ben vandaag al begonnen met vloggen dus ik hoop dat dat een beetje leuk word. Maar hier het lijstje.














  • meer work-outs/yoga  en dit klinkt misschien een beetje cliché, maar ik ben er in het begin van de kerst vakantie al een beetje mee begonnen. En nou wil ik het een beetje doorzetten. En dan hoort hier natuurlijk ook "gezonder eten" bij maar ik weet eigenlijk toch wel dat ik dat niet kan volhouden dus die zet ik er ook niet bij
  • meer met fotografie bezig Want de laatste paar weken/maanden ben ik vrij weinig met fotografie meer bezig. En dat vind ik echt wel heel erg jammer, want ik vind dat natuurlijk wel heel erg leuk.
  • youtube! ik wil heel erg graag meer met youtube doen. Dus wekelijks een video posten.En dan een vlog of een tag of zo. Want dat lijkt me gewoon echt heel erg leuk! Of bijvoorbeeld outfit video's. Want ik ben zelf ook nog al veel met fashion bezig en dingen in die richting, Ook wil ik meer posten op mijn blog en op zich lukt dat nu ook wel een beetje,maar ik post nog niet zo heel erg veel.
het was niet zo'n hele lange lijst. maar toch wel een aantal punten die ik wil verbeteren!

Xxx Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten