zaterdag 31 januari 2015

geen beauty producten meer?

heey, ik wil het vandaag met jullie hebben over beauty producten. En dan voornamelijk schoonmaak spullen en dingen als deo, shampoo en douchegel.
Want in die producten zitten nog al wat slechte stoffen.. En nu heb ik bedacht om al die producten te schrappen. En dat heb ik gedaan en ik wou daar jullie wat over vertellen.






Ik zal beginnen met wat ik dan als vervanger gebruik. Want dat is namelijk kokosvet. Je kunt het echt overal voor gebruiken!
Deo, conditioner, bodylotion noem maar op. En met nog een aantal andere producten die ik heb gehaald kan ik vrijwel mijn hele collectie weggooien. En dit voelde zo goed! ik doe dit nu ong. 3 weken. Ik moet zeggen dat ik het niet altijd even goed heb volgehouden, en soms nog stiekem shampoo pakte. Maar dat heb ik nu helemaal niet meer.

Het enige wat ik nu nog wil is een paar lekkere etherische oliën. Want dan kan ik dat bijvoorbeeld door mijn tandpasta doen. Maar op zich kan het zonder een geurtje ook wel. Ik heb nu ong. 2/3 van een pot opgemaakt, en ik heb er nog twee staan (ik was een beetje té enthousiast..)

Natuurlijk gebruik ik nog wel steeds make-up en zo. En ik denk dat dat ook niet zo snel zou veranderen. Want ik zie mezelf nog niet echt geen make-up meer gebruiken. Of in ieder geval alleen  maar natuurlijk dingen. Want daarvoor hou ik toch wel een beetje teveel van mijn lipstick en de rest....

Maar goed, ik zal nog wel een keer een update hierover posten.

Xxx Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten