maandag 17 november 2014

healthy food (kopen?)

heey,

ik had laatst al gezegd dat ik gezonder wilde gaan leven en zo. Dus ik dacht wat als ik nou van dat super food ga kopen, want dat schijnt heel goed te zijn. Maar sommige mensen zeggen dus dat het eigenlijk niks uit  maakt, en dat je gewoon genoeg fruit en groenten moet gaan eten. En dat je dan helemaal geen super foods nodig hebt. en natuurlijk kan je ook niet op alleen maar super food gaan leven, maar ik denk wel dat het wel mee helpt. dus ik ga denk ik een paar zakjes/potjes ervan kopen en het dan gewoon proberen. En dan waarschijnlijk wel na de feestdagen want als ik er nu mee ga beginnen dan gaat he waarschijnlijk niet werken. En nou doe ik het ook niet om het afvallen of zo, maar ik wil wel gewoon wat gezonder eten want dat kan natuurlijk nooit kwaad. En als ik dan die super foods heb gekocht dan wil ik wel iets van een eetdagboek bij houden (waarin ik dan vooral de superfoods laat zien). En als ik het na een tijdje niks vind dan stop ik er gewoon mee.

xxx Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten