zaterdag 1 november 2014

update 1#

heey het is alweer een tijdje gelden dat ik iets op mijn blog schreef (oepss..). Maar ik mis het nu ook wel weer, dus ik dacht ik pak het rustig weer op en ga weer artikelen tikken. en dit is er weer een!
Uummh ja ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik nu allemaal moet vertellen want ik ga gewoon naar school en zo. O,ja ik ben naar Croatië geweest in de herfst vakantie en het was echt heel erg leuk ik heb er heel erg van genoten en heel erg veel foto's gemaakt. het was heel erg leuk, hier komen een
paar foto's



onbewerkte versie 
bewerkte versie
Random kat



Paradise!!


we gingen op een dag naar twee hele kleine dorpjes boven op een berg. En dat waren nog hele oude dorpjes dus daar kon je goed foto's maken. ik vind dat dat dan zo'n leuk effect geeft die smalle straatjes op een foto.

verder is het eerste deel van de eerste klas achter de rug. En ik moet zeggen dat ik het heel leuk vind om nu in de eerste klas te zitten. het valt heel erg mee. en tegen mij is nog geen een keer iets van brugpieper of zo gezegd. Dus ik vond het natuurlijk wel spannend en nieuwe allemaal maar eigenlijk hoefde ik me nergens druk om te maken want het is allemaal gewoon heel leuk. En je hoeft heus niet te denken dat ze meteen het moeilijkste van het moeilijkste opgeven, en ook geen stapels met huiswerk. Want zij snappen natuurlijk ook wel dat het allemaal nieuw is en dat je moet wennen. Maar dat wil niet zeggen dat dat zo blijft want langzamerhand geven ze steeds meer huiswerk op. maar nu heb ik nog niet echt het idee van OMYGOOD hooe ga ik dit ooit afkrijgen want het valt nóg wel mee.

ook sport ik nu een stuk meer en eet ik ooit ietsje gezonder (benadrukking op ietsje). en verder... ja dit was het eigenlijk wel 

Xxx Kim



Geen opmerkingen:

Een reactie posten