donderdag 13 november 2014

we heart it !

heey, ik zit nu al een hele tijd op we heart it en vind dit heel leuk want je kan ook je eigen foto's posten (dat doe ik dan ook regelmatig). en die foto's wou ik in dit artikel met jullie delen. De meeste foto's zijn gemaakt met mijn mobiel maar ik zet er ook weleens een paar op die ik met mijn camera heb gemaakt. ik heb nog niet heel veel volgers maar ik ben al wel opgang. En ik vind het heel leuk om te zien dat er ook echt mensen zijn die je foto's leuk vinden en re harten zoals dat wordt genoemd. Je zal op mijn profiel ook een boel harry potter foto's voorbij zien komen, ik been een beentje obsessed er door (oepss...). maar ik post ook genoeg andere foto's.




hier een paar foto's :







(kuch.....)
Deze heb ik allemaal zelf gemaakt met mijn telefoon. 
je kunt me op we heart it volgen bij de naam: kimvanderburgh

je kunt trouwens we heart it downloaden in de app store of google play. 

ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden,

Xxx Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten