zondag 5 juli 2015

Terschelling

heey, ik ben vorig weekend naar Terschelling geweest en ofcourse heb ik daar een heleboel foto's gemaakt en die laat ik graag aan jullie zien.
we zijn van vrijdag middag tot zondag avond daar geweest en het was super gezellig. Mijn ouders gaan soms samen  naar Terschelling en ook wel met ons alleen dat was al 6 jaar terug! Dus het werd weer eens tijd dat we er weer heen gingen. Ik zou er zelf denk ik geen 3 weken kunnen zitten maar zo'n weekend


was toch wel heel erg fijn. Ik kon natuurlijk ook een heleboel mooie foto's maken en dat vond ik natuurlijk heel leuk.





op de camping liepen allerlei dieren rond, katten konijnen en ook gwn kippen. en die waren erg fotogeniek 


dit is mijn broertje in de duinen en ik vond deze scherpstelling wel heel mooi


Het staat alegmeen bekend dat ik van schapen houd, dus natuurlijk omdat er daar zoveel van liepen moest er wel even een foto van worden gemaakt


We konden zelfs zwemmen! zo warm was het dus dat hebben we ook gedaan en het was heerlijk.


samen met mijn broertje en mijn vader heb ik veel gewandeld door de bossen en door de duinen. (mijn moeder en zus hadden hier minder zin in) 


nou dit was een beetje mijn weekend Terschelling. Natuurlijk heb ik nog veel meer foto's maar die zijn gewoon meet privé en hou ik liever voor mezelf. of de foto's zijn natuurlijk mislukt en dat willen jullie denk ik ook niet zien.

xxx kim 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten