woensdag 25 juni 2014

Croatië!

heey ik ga dit jaar (weer) op vakantie naar Croatië. ik ga hier namelijk elk jaar heen met mijn familie. Het is echt een prachtig land. Met een boel natuur. Dus je kunt er heerlijk wandelen, zwemmen maar je kunt er ook terecht als je heel toeristisch bent. Mijn ouders zijn meer van het gewoon zwemmen wat uit eten zo nu en dan naar de stad, en wat varen met de boot. Maar ik heb wat liever er meer op uit gaan naar toeristische plekken. En natuurlijk veel fotograferen. Maar dat kan ook in de natuur en zo. Maar dit jaar ga ik er alweer heen. Ik kom er al vanaf mijn geboorte. En het verveelt eigenlijk nooit. we gaan zins drie jaar met een boot. En dat maakt het echt een stuk leuker. We liggen namelijk aan de zee. Dus je zit zomaar op zee. en verder maak ik natuurlijk veel foto's, daar komen ook zeker artikelen van. Ik ga ook vakantie diary's doen. Dus samengevat ik heb heel veel zin in de vakantie en jullie zullen daar ook van meegenieten :)

Xxx Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten