maandag 23 juni 2014

uitprinten of digitaal houden

Heey vandaag weer een nieuw artikel voor jullie. Het gaat namelijk over of je je foto's online houd of toch liever uitprint. Ik vind zelf uitprinten heel leuk maar het kost natuurlijk wel meer geld. Maar je hoeft natuurlijk ook niet alles uit te printen. Ik bedoel misschien 1 keer in de maand 10 foto's of zo. en dan is het het mooist om het bij kruidvat te doen. Daar heb je al een foto voor 0,08. Maar dan komen er nog wel verwerkingskosten en btw overheen. maar dan heb je wel wat. want als je het thuis bij de printer doet kan het wel eens mis gaan. Ik heb tenminste gisteren net 12 foto's besteld en die komen overmorgen binnen.
En met die foto's kan je een heleboel doen.
Je kunt ze zoals normaal in een fotolijstje doen, maar je kunt ze ook naast elkaar op de muur plakken en dan komen er elke maand meer bij. Of je doet ze zoal ik doe in je agenda. En in mijn geval is het nu de agenda van volgend jaar. Ik heb ook collages gemaakt. om die op de voorkant te doen. Zoals deze hierboven, die bestel ik trouwens ook. Ik heb de plaatjes gewoon van google. Ik heb ook een collage gemaakt van kamp.
zo dit was het wel een beetje
Xxx Kim


Geen opmerkingen:

Een reactie posten