zondag 22 juni 2014

my life #1

heey in dit artikel vertel ik wat ik de laatste tijd heb meegemaakt.

gisteren ben ik naar Ahoy geweest voor een turnwedstrijd. het was echt super leuk. We hadden een bus gehuurd voor de hele groep en we hebben het super gezellig. We moesten twee en een half uur rijden. En ik heb me geen moment verveeld. het heette fantastic gymnastics en wij deden mee aan het groepspringen junioren a en we zijn tweede geworden. En er waren ook allemaal top turnsters en het was echt een geweldige ervaring :).

verder heb ik vrijdag mijn toekomstige klas ontmoet en dat was ook heel erg leuk enzo en ik heb heel veel zin in volgend jaar. ook heb ik mijn tas gepimpt met studs van de action. Heel subtiel maar wel leuk. en misschien maak ik nog wel een artikel over schoolspullen pimpen en zo.

Zo en dit is "my life" tot nu toe wel zo'n beetje.

Xxx Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten