maandag 9 juni 2014

it's a beauty 1#


heey in dit soort artikel zal ik een foto bespreken die ik zelf heb gemaakt. En dit is dan een onderwerp die vaker terug komt.
Nu over naar de foto. Het is een zeepbel (neeh joh echt waar) en die heb ik zo rond acht uur in de avond gisteren gemaakt. Want ik zat namelijk in de tuin, en ik dacht: ik moet nu iets van een foto maken met dat mooie licht. En toen dacht ik dat ik wel iets met bellenblaas kon doen. Dus ik hup met een potje bellenblaas heftig staan bellenblazen (wowh wat een zin). En mijn camera erbij gepakt, en foto's maken. En er zaten een paar mooie tussen. Onder andere deze :)
Instellingen: iso 1600 f 5,6 sluitertijd 1/3200

Het was wat een hoge sluitertijd maar het was al wat donkerder, en ik had mijn 1,8 50mm lens niet bij me. Deze foto is trouwens gemaakt met een kitlens.


Xxx Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten